Bläddra i lugn och ro igenom vårt sortiment tills du hittar en skrivare som passar just ert företagsbehov och krav. Vi har golvmaskiner för både A3- och A4-utskrifter samt lite mindre bordsmodeller för A4-utskrifter. Har ni flera kontor kanske en golvmodell passar på ett kontor och en bordsmodell på ett annat, det är fritt att välja utifrån förutsättningarna för varje enskilt kontor
Lägg till den/de skrivare du vill ha i varukorgen. När du är klar klickar du på ”beställ” och slussas till vår signeringsprocess. Ha ert organisationsnummer tillgängligt. Fyll i organisationsnumret och följ sedan instruktionerna. Här har du möjlighet att lägga till flera leveransadresser beroende på om du vill beställa flertalet skrivare till olika kontor. Är du firmatecknare kan du signera avtalet direkt med Bank-ID.
När avtalet är signerat får du en bekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen har du tydlig information kring vilka modeller du beställt och till vilka orter du beställt dem till. Du får även din kopia av avtalet.
Inom 1-2 arbetsdagar hör en av våra lokala tekniker av sig till dig och bokar en tid för installation. Tidsbokningen kommer att sammanfalla med leveransdatum. Observera att vi i dagsläget endast erbjuder tekniker och installationer i Sverige.
En tekniker kommer ut på plats till er och installerar maskinen. Det innefattar dels att packa upp maskinen ur kartongen och montera nödvändiga delar, och dels att installera mjukvaran mot ert nätverk. Lokal kontaktperson får även en utbildning i hur maskinen fungerar. När teknikern lämnar er har ni en 100% fungerande skrivare på plats. Enkelt, smidigt och flexibelt.
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss. Få personlig service direkt på telefon, maila eller chatta med oss eller boka ett möte så kommer vi gärna ut och skräddarsyr en lösning som känns bäst för dig.